onsdag, augusti 29, 2012

Ja, hundträning även idag

Först blev det långpromenad på lunchen idag. Tog med hundarna upp i skogen och promenerade en 3 km promenad. Både Vinna och Neo gick ner och tog ett gytttjebad så då blev det duschen när vi kom hem.

Efter jobbet tog jag och Henke en promenad med vovvarna och innan jag åt middag och sedan skjutsade ner Henke och några kollegor på stan då de skulle ut och käka.

Direkt åkte jag sedan till Iggesund där det blev en spontanträning. Inge vidare prestation av Humla dock, känner INTE igen henne. Känns inte som att hon är riktigt taggad och känns lite splittrad. Kunde inte ens höger och vänster idag... Känns ju inte särskilt lovande....

Kom inte hem förrän vid 21-tiden och då stannade jag ute på gården och körde lite fotträning med Vinna och tränade sedan att hon skulle sitta medan jag gick runt henne. Funkade kanon med extern belöning.

Trött slog jag mig ner i soffan med ett glas vitt faktiskt!!!

Inga kommentarer: